איטום מאגרי מים בצפון

איטום מגרי מים בצפון היא לא משימה מסובכת כשמדובר במקצוענים. חשוב לבחור היטב את הצוות שיבצע את האיטום כיוון שקשה יהיה להחזיר את גלגל אחורה ולנסות לתקן את האיטום או ליישם אותו מחדש. האיטום חשוב מאוד ושומר שהמים לא ייצאו וגם לא יתערבבו עם מים אחרים.

איטום מאגרי מים בצפון


אלו מאגרי מים צריך לאטום?

יש מאגרי מים רבים ברחבי הארץ ולמעשה גם בריכות ציבוריות ופרטיות הן מאגרי מים והם צריכות איטום יסודי. מלבד בריכות, שברור לנו מה יקרה להם ללא איטום, יש צורך לאטום מאגרי מים בקיבוצים, בתעשייה וגם בתאגיד המים שאחראי על הזרמת המים לבתים של כולנו שחלק ממנו נאגר במאגרים עד להגעתו לצנרת. מאגרי המים האלו חייבים לקבל איטום הולם כיוון שאם לא הם עלולים להזדהם, עלולים להרטיב את הסביבה שלהם ובמקרים קיצוניים שלהזנחה אף להתפרק ולגרום לפגיעה קשה שיכולה להתחיל מסדק אחד קטנטן.

איך אוטמים מאגרי מים בצפון?


  • איטום מאגרי מים בצפון הארץ הינו דבר מבוקש ויש צורך לבצע את האיטום עם חברה המנוסה ביותר שיש. חשוב מאוד לבחור את שיטת האיטום הטובה ביותר לפי מיקום מאגר המים, הגודל שלו וכמובן כל תנאי שטח שעלול להשפיע על הבחירה. למשל, איטום על ידי יריעות ביטומניות יהיה האיטום הכי מוצלח שיכול להיות כאשר בנוסף ליריעות שמותקנות בדפנות הפנימיים של המאגר, ניתן גם לאטום את החלק החיצוני בכך למנוע כניסת מים אל המאגר.
  • חשוב להכין את המאגר היטב לפני שאוטמים אותו. חשוב לרוקן אותו ולהסיר כל זכר לאיטום אחר שעלול לפגוע בשלמות האיטום המחודש. לאחר מכן יש לנקות אותו היטב, זה גם הזמן לחטא אותו, ולאחר מכן לתת לו להתייבש ולאטום.
  • חשוב לבדוק האם יש סדקים כלשהם במאגר וכך האיטום יהיה מושלם כפי שרוצים. זה הזמן לבצע תיקוני איטום יסודיים על ידי איטום בהזרקה.


כיצד מועיל איטום מאגר המים?
כל מאגר מים צריך לשמור על המים אצלו, הרי זהו כל מטרתו. ברגע שהאיטום לא יתבצע או לא יהיה מושלם, המים עלולים לחלחל אל אותה שכבה שאוגרת את המים וכעבור זמן רב ייווצרו סדקים והמים עלולים לפגוע בסביבה שבקרבתם או יותר גרוע, להחמיר את הסדקים עוד ועוד עד ליציאת מים חמורה.

תגובות

רשומות פופולריות