איטום גגות בצפון המלצות

אם אתם רוצים לדאוג שהבית שלכם יעבור את החורף בשלום אתם צריכים לדאוג לזה בעצמכם. חשוב לדאוג להרבה דברים כמו אמצעי חימום שיהיו נגישים, הכנת רהיטי הגינה עם כיסויים מתאימים ועוד שלל פעולות אך ללא איטום גגות הסיכוי שהחורף יעבור בשלום קטן מאוד.


איטום גגות בצפון

הבית לא שלם בלי איטום מוצלח

איטום גגות בצפון ועד הדרום היא הפעולה החשובה ביותר שאתם יכולים לבצע לקראת החורף. הבית שלכם לעולם לא יהיה מושלם בהכנותיו לחורף אם הגג שלכם יכול לסבול מרטיבות קשה שאתם הרי יודעים שהיא תגיע. גם בחורפים הכי יבשים בארץ עדיין יש סופות לא מעטות שיכולות להמטיר כמויות משקעים לא מבוטלות ולגרום נזק, כאשר בלי איטום גגות מוצלח הבית שלכם עלול לסבול מאוד והכיס שלכם יוציא הרבה יותר כסף מאשר האיטום עצמו.


איטום גג בצפון

כיצד אוטמים את הגג בצורה נכונה?

·         איטום גגות בצפון צריך להתבצע בצורה מחושבת ומדויקת. אי אפשר למהר כשרוצים לבצע עבודות איטום כי כל גג דורש הכנות מקדימות שונות בהתאם לסוגו ולגודל שלו. רוב הגגות בישראל הם גגות בטון שטוחים ולכן שיטתה איטום המוצלחת ביותר היא שיטת היריעות הביטומניות. שיטה זו יכולה להיות יעילה לאורך שנים רבות ולכן היא הטובה ביותר שיש, אם כי גם היקרה ביותר.
·         עוד שיטת איטום מוצלחת היא איטום על ידי זפת. פעולה זו נקראת זיפות גגות ובה יוצקים זפת חמה על שטח הגג ומכסים בשכבה אחידה את כולו, ומחכים עד שהיא תתייבש. במקרים מסוימים לפי דרישה או לפי צורך ניתן למרוח שכבה נוספת כשבניהן בד יוטה.

מתי צריך לאטום את הגג?


אחת הנקודות שישראלים לעתים מפספסים הוא התזמון הנכון לבצע עבודות מסוימות. כשם שאנשים לא יודעים מתי הכי מומלץ לבצע שיפוצים וכשם שאנשים לא מבינים מה הכי טוב עבורם לעבור דירה, הם לא מבינים מתי איטום גגות בצפון יהיה הכי טוב עבורם. קודם כל, צריך להבין שהאיטום חייב להתבצע על גג יבש ולכן ההיגיון אומר לבצע זאת בקיץ. כמו כן, בקיץ אתם פועלים בצורה רגוע בלי לחצים וקבלני האיטום פנויים יותר.

תגובות

רשומות פופולריות