חומרי איטום בחיפה

בחירה נכונה של חומרי איטום בחיפה יכולה לסייע לתושבי העיר והקריות ולמנוע מהם נזקים בלתי הפיכים למבנים ולרכוש. במאמר הבא נציג את הנושא ונבין איך בוחרים אנשי מקצוע טובים

חיפה היא עיר גדולה שגם נחשבת לבירת המחוז הצפוני של ישראל. מלבד תושבי חיפה, גם מי שגר או עובד בקריות נהנה מהעובדה שמדובר באזור בעל חשיבות מסחרית וכלכלית. כתוצאה מכך פועלים בחיפה המון בעלי מקצוע בתחומים שונים ובעיקר במה שנוגע לתחום האיטום.
חומרי איטום בחיפה חשובים מאוד לשמירה על איכות החיים של התושבים. קודם כל, חיפה נמצאת כאמור בצפון הארץ ולכן תנאי מזג האוויר בה שונים בהשוואה למרכז ולדרום. האקלים בחיפה מתאפיין בכמות גבוהה יחסית של משקעים ויש בה המון גשמים שיורדים לאורך חודשי החורף ולעיתים גם בעונות המעבר. לפיכך, פתרונות איטום וחומרים מיוחדים יכולים לסייע בשמירה על המבנים בחיפה ולמנוע נזקים חמורים.
שנית, תושבי חיפה והקריות זקוקים לחומרי איטום מעולים על מנת לשמור על ערך הנכס שברשותם. הביקוש למגורים באוזר חיפה והקריות עולה על ההיצע הקיים, מה שמעלה את מחירי הדירות. מצד שני, אף שוכר דירה או משקיע לא יסכים לקנות מבנה שיש בו בעיות איטום. לכן הוצאה חד פעמית על יישום חומרי איטום בחיפה היא השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך.



איך בוחרים חומרי איטום בחיפה?

למזלם של תושבי חיפה והקריות, הם לא צריכים לבחור את חומרי האיטום בעצמם. כיום ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם בחירת החומרים ובאותה הזדמנות לשאול על ההבדלים ביניהם. הנה למשל כמה הבדלים בולטים שמאפיינים את תחום האיטום בכלל ואת הנושא של חומרי איטום בפרט:
א. יריעות ביטומניות לעומת חומרי איטום קלאסיים – בעבר ניתן היה לבצע איטום גגות עם זיפות וסיוד בלבד. עם זאת, כיום כבר ברור שעדיף להשתמש ביריעות ביטומניות. התפקיד של קבלני איטום בחיפה בהקשר הזה הוא להראות ללקוח את ההבדלים בתוצאות ולהסביר לו על האופן שבו מיישמים את היריעות הביטומניות על גבי הגג.
ב. עבודות בגובה – רוב הדירות בחיפה נמצאות במבני מגורים משותפים וברבי קומות. המשמעות היא שצריך לעיתים לבצע עבודות איטום בגובה, אך לא לכל קבלני האיטום יש את הכלים והניסיון הנדרשים. הפתרון הוא לברר מראש לגבי סוג ההתמחות של קבלני איטום ולשאול אותם על האפשרות לבצע עבודות בגובה כחלק מהצעת המחיר המקורית על השירות.
ג. עבודות הכנה לפני האיטום – מבנים ישנים בחיפה צריכים לעבור איטום יסודי בדיוק כמו דירות חדשות שנמכרות על ידי הקבלן. הדרך לבצע את האיטום במבנים ישנים היא להכין את השטח, את הקרקע, את הגג או את החלק החיצוני.

לסיכום, כדאי להשקיע זמן בבחירת אנשי מקצוע מתחום האיטום ולוודא שהם משתמשים בחומרים שמתאימים לאזור.


תגובות

רשומות פופולריות