איטום בהזרקה מחיר

אחת משיטות האיטום הנפוצות ביותר היא שיטת איטום בהזרקה. אולי אתם לא מכירים אותה כי רוב האנשים לא מתעסקים בשיטה זו, הרי לרובנו אין מרתף או מקלט בבית, אך במידה ויהיה לכם זו תהיה שיטת איטום שתציל אתכם מרטיבות נוראית שתעלה כסף רב. כמה היא עולה בעצמה?



מהי שיטת איטום בהזרקה?

איטום בהזרקה היא לא שיטת איטום שאמורה לאטום את כל הקיר אלא לתקן נזקי איטום. נזקי האיטום יכולים לקרות בגלל שלל סיבות כאשר שיטת איטום אמורה לפתור את הסדקים שנוצרים בקיר בטון. חשוב לזכור ששיטה זו יעילה אך ורק לקיר בטון ולא לכל קיר אחר, בטח לא מלבנים, גבס, עץ או חומרים שאין להם את התכונות של בטון. למרות שהבטון הוא חומר קשיח במיוחד הרי שמדובר בחומר שיכול להיסדק בסופו של דבר ושיטת איטום זו אמורה להזריק לתוך הסדקים חומרי איטום ובכך למנוע רטיבות. לאיטום בהזרקה מחיר משתנה שנע בין 150 ועד 300 שקלים אך הכול תלוי בפרמטרים הבאים.

איטום בהזרקה מחיר

מה משפיע על מחיר איטום בהזרקה?

·         לאיטום בהזרקה מחיר שמשתנה בראש ובראש לפי בחירת החומר. החומר הכי טוב שיש ואולי גם הנפוץ ביותר בשיטת איטום זו הוא פוליאוריטן שאולי יצא לכם להכיר בגרסאות נוזליות ולא בגרסאות צמיגיות, כמו למשל כדי לאטום גג מרוצף וכן הלאה. יש חומרים עמידים יותר ויש חומרים עמידים פחות ובנקודה זו לא כדאי להתפשר.
·         עוד פרמטר שמשפיע על הבחירה הוא כמובן קבלן האיטום שתבחרו. יש קבלני איטום שיגבו מכם מחיר מעט יותר יקר ויש כאלו שיהיו משתלמים יותר. חשוב לבדוק היטב האם המחיר עונה למחיר המחירון והאם הוא לא נמוך מידי שכן מחיר נמוך מידי יכול להיות פחות אמין, כמובן תלוי בשאר הפרמטרים מה שאתם צריכים לבדוק לעומק.
·         הפרמטר שמשפיע על המחיר יותר מכול הוא כמובן השטח שיש לאטום. לאיטום בהזרקה מחיר גבוה יותר ככל שתצטרכו לאטום שטח רב יותר למרות שהוא יכול בחישוב הכללי להיות יותר משתלם. לכם חשוב מאוד לקבל הצעת מחיר על הכול ולא רק למטר רבוע ואל תתביישו להתמקח מעט.

תגובות

רשומות פופולריות