עבודות איטום בגובה

מי צריך עבודות איטום בגובה?

עבודות איטום גגות אולי נשמעות לכם כמו עבודות גבוהות אך למעשה לא אליהן מתכוונים כאשר מדברים על עבודות איטום בגובה. עבודות איטום בגובה יהיו עבודות איטום בקירות חיצוניים כאשר לעתים יש צורך לטפס לגובה רב כדי לאטום אותם. איטום זה חשוב מאוד כיוון שגם קירות אלו סופגים רטיבות רבה וזה הזמן להבין כיצד האיטום מתבצע. 

עבודות איטום בגובה

כיצד מתבצעות עבודות איטום בגובה?


  • עבודות איטום יכולות להתבצע בכל מיני דרכים כאשר השיטה הביתית המוכרת ביותר היא כמובן שימוש בסולם. אולי שימוש בסולם תהיה שיטה הזולה ביותר אך יש לה כמה חסרונות משמעותיים. ראשית, אתם צריכים סולם. אולי נראה לכם קל להשאיל סולם מחבר אך גם אם יש לו סולם של כמה מטרים בודדים, לא תוכלו לאטום את הקיר החיצוני בבניין גבוה מאוד. כמו כן, שיטה זו איטית מאוד וכמובן גם מאוד מסוכנת הרי הסולם לא בטוח כל כך ויכול ליפול.
  • עוד שיטה לאטום  שהיא הרבה פחות נפוצה היא עם במת הרמה. במת הרמה יכולה להרים בעלי מקצוע לגובה וכך למעשה לסדר להם עבודה הרבה יותר נוחה, יציבה ופשוטה להזזה. אז למה שיטה זו אינה נפוצה כל כך? בגלל החיסרון הבולט שלה והוא המחיר. מדובר בתפעול של במת הרמה מה שמצריך שני אנשים לכל הפחות, אחד שיאטום ואחד שיפעיל אותה מלמטה, וגם ככה ההוצאות של עלויות התפעול שלה לא יהיו נמוכות. לכן שיטה זו לא נפוצה.

מה השיטה הנפוצה ביותר?

עבודות איטום בגובה יכולה להיות הכי יעילה שיש כאשר מבצעים אותה בסנפלינג. שיטות אלו יכולות להיראות אמנם די מסוכנות אך מי שמבצע אותן הם קבלני איטום איכותיים ומנוסים מאוד שיודעים כיצד לבטח את עצמם בצורה הכי טובה שיש. אין סיכוי שיקרה להם משהו מהסיבה הפשוטה שהם קשורים היטב ועשירים בניסיון בירידה מגובה רב עם כל המכשירים שגם ככה יהיו קלים ומותאמים לעבודה בגובה. שיטה זו מהירה מאוד, אפשר לכסות את רוחבו של כל הגג או חלק גדול ממנו, היא מצריכה קבלן איטום מנוסה אחד והיא כמובן מתאימה גם לבניינים הכי גבוהים שיש.  

תגובות

רשומות פופולריות