קבלני איטום מאגרי מים

איטום מאגרי מים היא לא משימה פשוטה אך היא יכולה להיראות פשוטה אם המקצוענים יבצעו אותה. למה בכלל צריך לבצע איטום למאגרי מים, כיצד נדע מי קבלן האיטום הטוב ביותר לביצוע הפעולה וכיצד האיטום מתבצע? כל שאלות האלו יקבלו תשובות מלאות אם רק תמשיכו לקרוא.

קבלני איטום מאגרי מים

למה צריך לבצע איטום למאגרי מים?

על אלו מאגרי מים בכלל מדובר? מאגרי מים יכולים להיות מאגרים שמשתייכים לענף החקלאות, לתעשייה ולמעשה מדובר גם על בריכות שחייה ביתיות וציבוריות. שימו לב שלא מדובר על מיכלי מים למרות שגם אותם יש לאטום, כיוון שמאגרי מים מכילים כמות גדולה יותר של מים והמתאר מורכב יותר. יש צורך לאטום את מאגרי המים כדי שהמים לא יחלחלו אל האדמה שמסביב ומשם הפגיעות יהיו רבות ומגוונות. כמו כן, האיטום מתבצע כדי לשמור על המים מבלי שיתבזבזו.

מי יכול לאטום מאגרי מים?


  • איטום מאגרי מים חייב להתבצע על ידי קבלן איטום מורשה. רק קבלן איטום שמוסמך לבצע את הפעולה הזו יוכל לבצע אותה בצורה מלאה ויסודית. חשוב לזכור כי פעולה כזו יכולה להיות בעלת השלכות קיצוניות אם נעשתה בצורה מרושלת ולכן מומלץ לבחור את קבלן האיטום היטב ולא להתפשר עליו בשום צורה, בטח לא על עניין המחיר, הרי איטום לקוי יעלה לכם הרבה יותר בטווח הארוך.
  • קבלני איטום מאגרי מים יכולים להיות קבלני איטום מוסמכים ומנוסים או יחסית מתחילים, ולמרות שהניסיון הוא לא הפרמטר היחיד, הוא אחד החשובים שיש. כמו כן, חשוב לבחון היטב האם מדובר בקבלן איטום שמנוסה באיטום מאגרי מים או מנוסה באיטום באופן כללי, וזהו הבדל משמעותי במיוחד.


כיצד אוטמים מאגרי מים?

יש כמה דרכים יעילות במיוחד לאיטום מאגרי מים והקבלנים יחליטו על כך יחד עם הלקוחות בשיקול דעת שיהיה בעיקר עניין של יעילות ותקציב. מבין השיטות נפוצות ביותר קיימת שיטתה יריעות הביטומניות, כאשר יריעות אלו בלתי חדירות למים גם כאשר מדובר במאגרי מים גדולים. עוד שיטה נהדרת היא איטום גבישי כאשר את החומרים הגבישים המים לא יכולים לחדור בעקבות ריאקציה כימית שנוצרת בהם עם ספיחת המים הראשונית.

תגובות

רשומות פופולריות