זיפות גגות בחיפה, מחירים

מהי חשיבותו של זיפות גגות?

אם התגוררתם פעם במבנה ישן או שמא נתקלתם בבעיה של רטיבות בדירה חדשה, אתם בוודאי מכירים את עוגמת הנפש הנגרמת כתוצאה מכך. איטום גגות יכול להתבצע בשיטות שונות כאשר הוותיקה ביותר הינה זיפות. בשיטה זו מבוצע יישום של שכבת זפת על פני כל שטח הגג ולאחר מכן, הזפת מחוממת ומתועלת אל כל החרכים והסדקים על מנת לוודא כי לא תהיה חדירה של מים אל תוך המבנה. הנזקים העלולים להיגרם כתוצאה מרטיבות הינם חמורים ועלולים אף להוות סכנה של ממש ועל כן יש להקפיד לטפל בכל בעיה כזו בהקדם האפשרי.
לכן הבאנו לכם מידע על זיפות גגות בחיפה מחירים

זיפות גגות בחיפה מחירים

זיפות גגות בחיפה, מחירים על פי קטגוריות


  • זיפות גגות מלא: מטבע הדברים, ככל שגג המבנה גדול יותר, כך עלות הזיפות גבוהה יותר בשל הצורך בחומרים רבים יותר ובזמן עבודה רב יותר. מחירו של זיפות גג בשטח של עד ארבעים מטרים רבועים נע בין 3,500-4,000 ₪ בעוד גג דומה בשטח שבין 40-100 מטרים רבועים יעלה סך 3,500-6,000 ₪. מחירה הסופי של העבודה תלוי במשתנים רבים ועל כן יש לברר זאת מראש מול קבלן האיטום בו בחרתם.
  • זיפות אזורים בגג: מחיר לפי מטר רבוע: ככל שמספר המטרים הכולל גבוה יותר, כך יורדת עלותו של כל מ"ר. לדוגמא, שטח שבין 100 ל-200 מ"ר יעלה בין 30-70 ₪ למ"ר בעוד שטח שמעל 200 מ"ר יעלה 25-50 ₪ למ"ר. בשני המקרים, העלות הסופית תלויה בתנאי העבודה הספציפיים.
  • תיקונים וחיזוקים: עלותו של תיקון כרוכה בחומרים ובשעות העבודה ועל כן נקבעת באופן סופי לאחר ההגעה לאתר העבודה. מחירו של תיקון מקומי עשוי לנוע בין 500-1000 ₪ אך עשוי להיות נמוך מכך, כתלות בגודל הנזק.

זיפות גגות בחיפה, מחירים אינם השיקול היחיד

בבואכם לבחור בעל מקצוע מתחום האיטום, חשוב שתזכרו כי על עבודה זולה יש לשלם ביוקר. איטום אשר איננו מבוצע כראוי יתבטא בנזק וברטיבות לאורך שנים ועל כן בהוצאות גדולות בעתיד. כדאי לבחור בבעל מקצוע מנוסה ומומלץ לעבודות איטום בכדי להימנע ממקרים מצערים בהמשך הדרך.

תגובות

רשומות פופולריות