איטום גגות מרוצפים ללא הרמת ריצוף

אם אתם חושבים שהבית שלכם מוכן לחורף, תרשו לנו לתקן אתכם, יכול להיות ששכחתם משהו אחד קטן אך גם המרפסת שלכם צריכה להיות אטומה וגם אותו חלק בגג שאתם יושבים בו מידי פעם לשתות קפה. איטום גגות מרוצפים היא נקודת התורפה של הבית והגיע הזמן איך אפשר לאטום את החלקים הללו בלי הרבה בלגן.

האיטום שכולם מפחדים ממנו

איטום גגות מרוצפים ללא הרמת ריצוףאנשים רבים חוששים מאיטום גגות מרוצפים ובצדק. מי שמעוניין בבית אטום ועמיד לחלוטין בתקופת החורף חייב לדאוג לאיטום הזה אך הוא מאוד מסובך. כדי לאטום בצורה הכי טובה שיש יש צורך להרים את המרצפות ולהתקין את היריעות מתחתיהן, משמע הלכה למעשה לפרק את הגג ולהרכיב אותו מחדש. לא רק שזה יהיה רועש ומלכלך מאוד, לא רק שזה יעלה לנו מאוד כסף, זה יכול גם לקחת זמן ממושך ולהפוך את הבית לעיי חורבות לכמה ימים. במקום זה, אפשר לאטום את הגג גם בלי הרמת ריצוף.


איטום גגות מרוצפים ללא הרמת ריצוף

·         אולי זה נשמע לכם כמו חלום שהתגשם אך זו המציאות, כיום ניתן לאטום גגות מרוצפים גם בלי להרים את הריצוף. האיטום מתאפשר הודות לחומרי איטום יעילים במיוחד כמו רובה אפוקסי או פוליאוריטן כך שכל מה שצריך לעשות הוא למרוח את חומרי האיטום האלו על שטח המרפסת או שטח גג, בצורה נדיבה ולפי ההוראות, לחכות שיתייבש, ואז הגג אטום לחלוטין.
·         איטום גגות מרוצפים ללא הרמת ריצוף בשיטה זו לא רק מהירה יותר ופחות מסובכת מאשר הרמת הריצוף, היא גם הרבה יותר זולה. איטום על ידי הרמת ריצוף יעלה בין 200 ל-300 שקלים בעוד איטום כזה יעלה בין 40 ל-60 שקלים בלבד. מי שרוצה לחסוך עוד יותר יכול לבצע את האיטום לבדו וכך לשלם אר על החומר.

מה החסרונות של האיטום?


אם רכשתם את החומר ואטמתם את המרפסת או את הגג, ונשאר לכם עוד ממנו, כדאי מאוד שתשמרו אותו במחסן ביתכם. הסיבה לכך היא שבבוא היום כעבור כמה שנים תצטרכו לאטום את האזורים הללו שוב. בסופו של דבר זה החיסרון היחיד שלשיטת איטום זו, אך על ידי חידוש פשוט הבעיה תיפתר.

תגובות

רשומות פופולריות